Splošni pogoji članstva v Prodajni Mindset Klub

Prodajni Mindset Klub (v nadaljevanju: “Klub”) je storitvena platforma, ki članom omogoča dostop do ekskluzivnih dogodkov, ugodnosti in vsebin, kot je opisano v ponudbi.

Članstvo v Klubu se pridobi z oddajo prijavnice na spletni strani Postani član in plačilom članarine.

V Klub se lahko včlani vsaka fizična oseba, ki je dopolnila 18 let starosti in prebiva v Evropski uniji.

Upravljalec

Upravljavec Kluba je:

Ime: Kaktus Komunikacije, komunikacijske storitve, d.o.o.
Sedež: Cesta Dolomitskega odreda 6, 1000 Ljubljana
Matična številka: 3843025000
Davčna številka: 10122508
Spletna stran: prodajnimindset.si
Elektronski naslov: info@prodajnimindset.si

Članstvo in članarina

Članstvo v Klubu je sklenjeno za eno leto in velja od datuma plačila članarine za obdobje 12 mesecev.

Višina članarine za Klub znaša 290 € + DDV, razen če je drugače navedeno v posebnih promocijskih akcijah.

Članarina se lahko poravna:

  • V enkratnem znesku, ob včlanitvi.
  • V največ dveh obrokih, pri čemer mora biti prvi obrok poravnan ob včlanitvi, drugi pa najkasneje v 30 dneh po prvem.

V primeru zamude pri plačilu drugega obroka bo član pozvan k poravnavi v roku 7 dni. Če tudi po tem roku plačilo ni izvedeno, si upravljavec pridružuje pravico do prekinitve članstva brez vračila plačanega zneska.

Članarina se samodejno podaljšuje. V primeru, da članarina ni poravnana v roku 15 dni od datuma zapadlosti, si upravljavec pridržuje pravico do prekinitve članstva.

Članstvo vključuje:

  • 5x kotizacijo za Prodajni Mindset networking dogodke,
  • 2x kotizacijo za Prodajni Mindset HR dogodka,
  • ekskluziven dogodek samo za člane kluba,
  • popuste na ostale Prodajni Mindset dogodke,
  • dostop do prezentacij predavanj,
  • ekskluzivne popuste sponzorjev.

Prijava in odjava od dogodkov

Član se lahko na dogodek prijavi preko oddaje obrazca na spletni strani Prijavi se.

Odjava od dogodka mora biti poslana na elektronski naslov: info@prodajnimindset.si najkasneje 5 delovnih dni pred začetkom dogodka. V primeru, da je odjava iz neupravičenih razlogov poslana kasneje ali v primeru neudeležbe, se šteje, da se je član dogodka udeležil.

Če pride do odpovedi dogodka s strani upravljavca, bo članom ponujen nadomestni termin ali povračilo sorazmernega dela članarine.

Pravice in obveznosti članov

Člani so upravičeni do vseh storitev in ugodnosti, ki so del njihovega paketa članstva.

Člani so dolžni spoštovati hišna pravila dogodkov in delovati v skladu z etičnimi standardi Kluba.

Prenos članstva na tretjo osebo ni dovoljen brez predhodnega soglasja upravljavca.

Upravljavec se zavezuje, da bo člane redno obveščal o dogodkih in ugodnostih preko e-pošte ali objav na spletni strani.

Preklic in vračilo članarine

Član ni upravičen do vračila članarine, razen v primeru, ko Klub iz razlogov, ki nastanejo na strani Kluba, ne more zagotoviti dogovorjenih ugodnosti.

V primeru upravičenega vračila bo povračilo izvedeno v roku 14 dni po potrditvi upravičenosti vračila.

Člani lahko prekličejo članstvo z obvestilom na elektronski naslov: info@prodajnimindset.si.

Izključitev člana

Upravljavec Kluba si pridružuje pravico do izključitve člana, ki krši pravila Kluba, spodkopava njegov ugled ali ravna neetično.

V primeru, da Klub člana izključi, član ni upravičen do vračila članarine.

Član se lahko na izključitev pritoži v roku 14 dni po prejemu obvestila o izključitvi.

Spremembe splošnih pogojev

Upravljavec si pridružuje pravico do spremembe splošnih pogojev.

Spremembe teh pogojev bodo članom sporočene v pisni obliki (pismo ali elektronsko sporočilo) in objavljene na spletni strani Splošni pogoji članstva v Prodajni Mindset Klub.

Če svojega članstva v Klubu ne prekličete v enem mesecu od datuma obvestila oziroma, če se po tem obdobju udeležite PM dogodka, velja, da se s spremembo strinjate.

Če se s spremembo ne strinjate, lahko svoje članstvo v Klubu odpoveste s takojšnjim učinkom pred datumom, ko sprememba začne veljati. V takem primeru je član upravičen do vračila sorazmernega dela članarine.

Varstvo osebnih podatkov

Upravljavec se zavezuje k varstvu osebnih podatkov v skladu z veljavno zakonodajo in politiko zasebnosti.

Podatki se uporabljajo izključno za namene obveščanja članov o dogodkih, upravljanje članskega sistema in izvajanje storitev.

Več informacij je na voljo na spletni strani Politika zasebnosti.

Pritožbe in spori

Prizadevamo si, da morebitne spore rešimo sporazumno. Če z našo ponudbo niste zadovoljni, nam lahko pritožbo pošljete na elektronski naslov: info@prodajnimindset.si.

Pravica do pritožbe/reševanja sporov velja samo za potrošnike.

Upravljavec ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Končne določbe

Za vsa vprašanja v zvezi s članstvom v Klubu se obrnite na elektronski naslov: info@prodajnimindset.si.

Ti splošni pogoji veljajo od 01.01.2025.