Splošni pogoji članstva v Prodajni Mindset Klub

Prodajni Mindset Klub (v nadaljevanju: “Klub”) je storitvena platforma, ki članom omogoča dostop do ekskluzivnih dogodkov, ugodnosti in vsebin, kot je opisano v ponudbi (v nadaljevanju: “storitev”). Z nakupom “članstva” član prejme paket kotizacij oziroma dostop do več ločenih dogodkov in vsebin, pri čemer se vse obravnava kot enotna storitev.

Upravljalec

Upravljavec Kluba je:

Ime: Kaktus Komunikacije, komunikacijske storitve, d.o.o.
Sedež: Cesta Dolomitskega odreda 6, 1000 Ljubljana
Matična številka: 3843025000
Davčna številka: 10122508
Spletna stran: prodajnimindset.si
Elektronski naslov: info@prodajnimindset.si

Upravljavec Kluba (v nadaljevanju: “upravljavec” ali “ponudnik”) je odgovoren za izvedbo storitev, vodenje evidence članov ter za varstvo in obdelavo osebnih podatkov v skladu z veljavno zakonodajo in Politiko zasebnosti.

Včlanitev in pogoji za članstvo

Članstvo v Klubu se pridobi z oddajo prijavnice na spletni strani (“Postani član“) ter plačilom članarine.

V Klub se lahko včlani vsaka fizična oseba, ki je dopolnila 18 let in prebiva v Evropski uniji.

Plačnik članarine je lahko fizična ali pravna oseba. Če je plačnik pravna oseba (podjetje), je članstvo še vedno vezano na posamezno imenovano fizično osebo.

Trajanje, članarina in plačilni pogoji

Članstvo v Klubu je praviloma sklenjeno za eno leto (12 mesecev) od datuma plačila članarine, razen če je v posebni ponudbi ali akciji izrecno določeno drugače.

Višina članarine za Klub je običajno 290 € + DDV, če ni drugače opredeljeno v posebni akciji.

Za plačilo članarine so na voljo naslednje možnosti:

  • enkratno plačilo v celoti ob včlanitvi;
  • plačilo v največ dveh obrokih, pri čemer je prvi obrok plačan ob včlanitvi, drugi obrok pa v 30 dneh po prvem.

V primeru zamude pri plačilu drugega obroka bo član pozvan k poravnavi v roku 7 dni. Če plačilo ni izvedeno niti po tem roku, si upravljavec pridržuje pravico do prekinitve članstva brez vračila že plačanega dela članarine.

Članarina se samodejno podaljša za naslednje obdobje (12 mesecev). V primeru samodejnega podaljšanja je član dolžan članarino poravnati do datuma zapadlosti. Če članarine ne poravna v roku 15 dni od datuma zapadlosti, si upravljavec pridržuje pravico do prekinitve članstva.

Vsebina in obseg članstva

Članstvo v Klubu običajno vključuje:

  • 5× kotizacijo za Prodajni Mindset networking dogodke,
  • 2× kotizacijo za Prodajni Mindset HR dogodka,
  • 1× ekskluziven dogodek samo za člane kluba,
  • popuste na ostale Prodajni Mindset dogodke,
  • dostop do prezentacij predavanj,
  • ekskluzivne popuste sponzorjev.

Paket članstva je vezan na posamezno ime (fizično osebo), ne glede na to, ali je plačnik članarine fizična ali pravna oseba. Prenos članskih pravic na tretjo osebo ni dovoljen brez predhodnega pisnega soglasja upravljavca.

Ob morebitnih spremembah ugodnosti, dodanih vsebin ali novih sponzorskih ponudbah bo upravljavec o tem člane obvestil preko e-pošte ali na spletni strani Kluba.

Prijava in odjava od dogodkov

Član se lahko na dogodek prijavi z izpolnitvijo prijavnega obrazca (“Prijavi se“) ali na drug način, ki ga omogoča upravljavec.

Odjava od dogodka mora biti pisno sporočena na info@prodajnimindset.si najkasneje 5 delovnih dni pred začetkom dogodka. V primeru poznejše ali neupravičene odjave, ali neudeležbe brez odjave, se šteje, da se je član dogodka udežil, s čimer se koristi pripadajoča kotizacija.

Če upravljavec odpove dogodek iz lastnih razlogov, bo članom ponujen nadomestni termin ali povračilo sorazmernega dela članarine (glede na neizkoriščeno kotizacijo).

Pravice in obveznosti članov

Pravice članov:

  • Člani so upravičeni do vseh storitev in ugodnosti, ki so del njihovega paketa članstva.
  • Člani imajo pravico, da jih upravljavec redno obvešča o dogodkih in ugodnostih preko e-pošte ali objav na spletni strani.

Obveznosti članov:

  • Člani so dolžni spoštovati hišna pravila dogodkov, ravnati spoštljivo do drugih udeležencev ter delovati skladno z etičnimi standardi Kluba.
  • Član se zavezuje, da ne bo neutemeljeno izvajal aktivnosti, ki bi lahko škodile ugledu Kluba ali upravljavca.

Preklic in vračilo članarine

Član ni upravičen do vračila članarine, razen če gre za razloge na strani upravljavca, zaradi katerih ni mogoče zagotoviti dogovorjenih ugodnosti. V takem primeru se izvede povračilo v 14 dneh po potrditvi upravičenosti vračila.

Član lahko prekliče članstvo z obvestilom na info@prodajnimindset.si, vendar pri tem v načelu ni upravičen do vračila že plačane članarine, razen v izjemnih primerih (dokazanih posebnih okoliščinah), ki jih presodi upravljavec.

Izključitev člana

Upravljavec Kluba si pridržuje pravico do izključitve člana, ki:

  • krši pravila Kluba,
  • spodkopava ugled Kluba ali deluje neetično,
  • ne poravna dolžnih obveznosti (članarine) v predpisanih rokih.

V primeru izključitve ni vračila sorazmernega dela članarine, razen če upravljavec odloči drugače ob upoštevanju okoliščin.

Član se lahko na izključitev pritoži v 14 dneh po prejemu obvestila o izključitvi. Upravljavec o pritožbi odloči v nadaljnjih 14 dneh.

Spremembe splošnih pogojev

Upravljavec si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev članstva.

Člani bodo o spremembah obveščeni pisno (preko e-pošte) ali s spletno objavo, če spremembe bistveno vplivajo na njihove pravice ali obveznosti.

Če se član s spremembami ne strinja, lahko v 30 dneh po prejemu obvestila prekliče članstvo z neposrednim učinkom, oziroma do prve udeležbe na dogodku, kar koli nastopi prej. V tem primeru je lahko upravičen do sorazmernega vračila neizkoriščene članarine, če mu spremembe bistveno poslabšajo položaj.

Če član svojega članstva ne prekliče in/ali se po začetku veljavnosti sprememb udeleži dogodkov, velja, da spremembe sprejema.

Varstvo osebnih podatkov

Upravljavec bo osebne podatke članov (npr. ime, priimek, e-naslov) obdeloval izključno za:

  • vodenje evidence članov,
  • zagotavljanje storitev in pošiljanje informacij o dogodkih,
  • izvedbo računovodskih in davčnih obveznosti.

Podatki se hranijo v skladu z Politiko zasebnosti in veljavno zakonodajo.

Več informacij o obdelavi osebnih podatkov in pravicah (dostop, popravek, izbris ipd.) je na voljo v Politiki zasebnosti.

Pritožbe in spori

Upravljavec si prizadeva, da se spori rešijo sporazumno. Pritožbe ali vprašanja lahko člani naslovijo na info@prodajnimindset.si.

Pravica do pritožbe/reševanja sporov velja samo za potrošnike.

Upravljavec ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Končne določbe

Za vsa dodatna vprašanja v zvezi s članstvom v Klubu nas kontaktirajte na info@prodajnimindset.si.

Ti splošni pogoji veljajo od 15.03.2025 in se lahko občasno spremenijo v skladu z razdelkom Spremembe splošnih pogojev.

Z nakupom članstva vsak član izrecno potrjuje, da je seznanjen s temi splošnimi pogoji in jih sprejema.